Tuesday 20 October 2015

بوق مشرق نیوز هم صدا در کرد و زبونانه زوزه کشید


   بوق مشرق نیوز هم صدا در کرد و زبونانه زوزه کشید

فریاد ضلالت و ذِلت  از روی زُلّت قهقرایی به قعر ورطه اندراس و ورشکستگی
وقتی فقط یک مصاحبه چنددقیقه ای تلویزیون بین المللی سایبری "دُرّ تی وی" با سرکار خانم فائزه هاشمی رفسنجانی، چنین لرزه ای در بیت عنکبوتی نسیم و تسنیم و تصمیم و جوان و مشرق و فرقه و... میندازد!
masherghfaezeh2
آه و فغان محسنی اژه ای هم در آمده. البته هیچ یک از این بوق های وقاحت توضیحی نمیدهند که چرا  گزمه ها و ضابطین دژخیم بدسگال، پرونده دادخواهی جناب آقای پرفسور محمدعلی طاهری استاد سایمنتولوژی را ناجوانمردانه در میانه راه دادگاه انقلاب به دیوانعالی کشور دزدیده و به یغما برده اند! مردم ایران و جهان از دزدان بیت المال و چپاولگران حق الناس همه جور ایلغاری از زمره دریاخواری و زمین خواری و جنگل خواری و کویرخواری و رودخانه خواری و ... دیده بودند، اما دیگر نمیدانستند که حتی حق فرجامخوااهی یک زندانی بیگناه محبوس در سیاهچال اوین را هم میتوان ملاخور کرد! آوار اعتراض افکار عمومی بین المللی روزی نیست که برسر این خنّاسان نبارد، ولی این خنّاسان با کمال شناعت خم به ابرو نمی آورند و در خیالات و اوهام مالیخولیایی خود شیههء ادعای عزلِ گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل متحد را بلندمیکنند! فقط دروغ چاپ میزنندو تصور میکنند تکرار اباطیل مجعولشان واقعیت آفرینی میکند!
امروزه در چهارگوشه جهان بر این نظام قضائی درهم شکسته و سقط  شده که هنری جز آونگ کردن پیر و جوان و خرد و کلان و زن ومرد و پسر و دختر بر چوبه های دار هنری نمیشناسد، فاتحه میخوانند! هیهات هیهات مما یعملون. فسیعلم الذین 
ظلموا ای منقلب ینقلبون.
-------------------------------

سایت تکفیری ضاله موسوم به فرقه نیوز هم فریاد وحشت فرق وادیان را بازتاب داد

فرستادن به ایمیلچاپمشاهده در قالب پی دی اف
ferghenewsbough

در پی مصاحبه خانم هاشمی رفسنجانی با تلویزیون بین المللی اینترنتی 
"درّ تی وی"
-----------------------

مصاحبه خانم فائزه رفسنجانی با تلویزیون بین المللی اینترنتی"دُرّ تی وی"

فرستادن به ایمیلچاپمشاهده در قالب پی دی اف
nasim2365
فریاد عربده کشهای حرفه ای سایت ضد امنیتی موسوم به "نسیم" را به هوا بلند کرد!
صوت:: حمایت فائزه هاشمی از سرکرده فرقه انحرافی حلقه / فائزه هاشمی، در مصاحبه با یک رسانه خارج نشین ضمن زیرسوال بردن حکم اعلام شده برای "محمدعلی طاهری" گفت: زندانی کردن او، مخالف اسلام است/ اطلاع چندانی از عرفان حلقه ندارم اما نباید او را به زندان انداخت!


به گزارش خبرنگار «نسیم»، فائزه هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با یک تلویزیون اینترنتی خارج از کشور حکم محمدعلی طاهری، سرکرده فرقه انحرافی عرفان حلقه را زیر سوال برد. وی با بیان این که اطلاع چندانی از ماجرای عرفان حلقه و مسائل آن ندارد با زیر سوال بردن حکم صادره اظهار داشت:  زندانی کردن و صدور حکم اعدام برای فردی به خاطر عقیده اش با قانون اساسی مخالف است و به هیچ وجه قابل قبول نیست. او با بیان این که چنین چیزی به هیچ وجه مورد تایید اسلام نیست، بیان کرد: تفکرات دکتر طاهری ربطی به ارتداد ندارد و حتی زندان برای او قابل پذیرش نیست. هاشمی پاسخ نداد در حالی که تصریح می کند از عرفان حلقه و ماجرای طاهری اطلاعات چندانی ندارد چگونه حکم صادره برای او را زیر سوال می برد و تفکرات طاهری را فرصتی جهانی برای ایران می داند!
------------------------------------------------------------------------------------

تکرار حملات سایتهای نسیم و جوان آنلاین از بوق پوسیده سایت ضدامنیتی موسوم به تصمیم!!

فرستادن به ایمیلچاپمشاهده در قالب پی دی اف
به مصاحبه خانم فائزه هاشمی رفسنجانی با تلویزیون بین المللی سایبری "دُرّ تی وی"
tasmimfergheh

منبع: نسیم
فاجعه ای دیگر از خانواده هاشمی رفسنجانی/ حمایت فائزه هاشمی از سرکرده فرقه انحرافی حلقه +صوت فائزه هاشمی، در مصاحبه با یک رسانه خارج نشین ضمن زیرسوال بردن حکم اعلام شده برای "محمدعلی طاهری" گفت: زندانی کردن او، مخالف اسلام است/ اطلاع چندانی از عرفان حلقه ندارم اما نباید او را به زندان انداخت! به گزارش تصمیم نیوز، فائزه هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با یک تلویزیون اینترنتی خارج از کشور حکم محمدعلی طاهری، سرکرده فرقه انحرافی عرفان حلقه را زیر سوال برد. وی با بیان این که اطلاع چندانی از ماجرای عرفان حلقه و مسائل آن ندارد با زیر سوال بردن حکم صادره اظهار داشت: زندانی کردن و صدور حکم اعدام برای فردی به خاطر عقیده اش با قانون اساسی مخالف است و به هیچ وجه قابل قبول نیست. او با بیان این که چنین چیزی به هیچ وجه مورد تایید اسلام نیست، بیان کرد: تفکرات دکتر طاهری ربطی به ارتداد ندارد و حتی زندان برای او قابل پذیرش نیست. هاشمی پاسخ نداد در حالی که تصریح می کند از عرفان حلقه و ماجرای طاهری اطلاعات چندانی ندارد چگونه حکم صادره برای او را زیر سوال می برد و تفکرات طاهری را فرصتی جهانی برای ایران می داند!
منبع: نسیم

No comments:

Post a Comment